Los vecinos del barrio ponteareano de Canedo han decidido contratar una valla publicitaria para criticar al ministerio de Fomento, después de que la demarcación de Carreteras del Estado decidiera retirar varias pancartas situadas en el cruce de Canedo criticando a Fomento por el retraso de las obras de la rotonda.

“Nos ha retirado las pancartas porque afirman que incumplen la legislación, pues bien hemos decidido pagar entre todos una valla publicitaria que está en la zona y que no incumple la Ley y a ver qué hacen ahora”, afirmó Luis Pardo, portavoz de los afectados.

Los vecinos se manifiestan desde hace varios días para exigir que el ministerio resuelva el problema de la rotonda.

Iniciativa del BNG

Por otra parte, el BNG, a través de su diputada Olaia Fernández, pedirá en el Congreso explicaciones al Ministerio de Fomento en relación con la “rotonda de Canedo”, en la N-120, “que leva tres anos contratada e só fan movemento de terras cando chegan as eleccións e logo a obra sigue parada”, informó el responsable local del BNG, Xosé Represas.

El nacionalista recuerda que “as obras foron contratadas en xaneiro do 2006, despois de anos de demandas dos veciños e do concello, para mellorar a seguridade vial nesa zona. Primeiro o PP, durante os anos de Aznar, non considerou prioritaria esta obra, logo o PSOE, só foi capaz de realizar a chapuza dos tres últimos anos, con aterramento do regato da Venda e deterioro da estrada e da ponte, incrementando os riscos para a seguridade vial nunha zona con centos de veciños, actividades comerciais e intenso tráfico. Despois de tantos anos, non houbo vontade por resolver a situación e só deprezo os veciños”.