La Xunta de Goberno Local de Ponte Caldelas acordó solicitar de la Consellería de Infraestruturas la firma de un convenio vinculante para la ejecución de las obras en la carretera autonómica PO-234. La decisión se produce después de estudiar el protocolo aportado por la conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, durante la reunión que mantuvo con el alcalde, Andrés Díaz, el pasado miércoles.

El protocolo, que también fue sometido a la valoración de los técnicos municipales, "é unha breve declaración de intencións da Consellería que conclúe cunha quinta cláusula na que se advirte expresamente que carece do menor valor xurídico. O documento, que nin sequera foi presentado por Rexistro senón cunha simple fotocopia entregada en man, carece de informes xurídicos ou referencias legais sobre as competencias de cada Administración", aseguran desde el gobierno tripartito formado por PSdeG-PSOE, AVP y BNG.

La Xunta de Goberno Local, estima que se trata de un documento "deficiente e inconcreto, redactado nunha linguaxe coloquial, que non compromete a nada. Parece que a Xunta apúntase tamén á técnica dos papeliños sen valor administrativo, porque o que nos entregaron vale o mesmo que as sinaturas que anda recollendo o alcalde de Cerdedo-Cotobade sen presencia do secretario municipal e sen inscripción rexistral", lamenta Díaz.

El acuerdo aprobado por el gobierno local reprocha "a vaguidade da Consellería" para definir la fórmula para la obtención de los terrenos por parte del Concello, pues el protocolo dice: "De ser o caso, habilitaranse os procedementos administrativos que procedan para concretar a colaboración entre a Administración autonómica e o Concello de Ponte Caldelas, en función da natureza de cada actuación e da normativa aplicable neste caso".

La Xunta de Goberno echa también en falta informes jurídicos que motiven la firma de este protocolo e por ello propone a la Consellería la firma de este convenio para la obra de la PO-234.