El Pazo Emilio Pardo Bazán acogerá mañana la cuarta sesión del Ciclo de Teatro de Outono que se desarrollará en Sanxenxo hasta el próximo 11 de diciembre, ofreciendo la puesta en escena de una obra cada fin de semana.

El grupo de teatro Orballo representará, a partir de las 21 horas, la obra "Viva el Chupinazo", un sainete escrito por Rafael Mendizabal en el que el autor relata las aventuras y desventuras de Angustias y Calixto, un matrimonio que vive en un barrio de chabolas. A lo largo de dos actos recibirán la visita de "falsos yonquis", atracadores a domicilio y hasta de la diosa Fortuna.

Se trata de una comedia para todos los públicos y que tendrá un precio único de 3 euros.

"Dende a Concellalía de Cultura apostamos tamén pola cultura do teatro. Queremos conxugar as obras foráneas coas dos nosos grupos para apoialos e reivindicar a magnífica canteira que temos no mundo do teatro no concello de Sanxenxo. Así o fixemos no verán e así continuamos neste Ciclo de Teatro de Outono", explicó Sandra Fernández Agraso.

La edil invitó a los vecinos a que "se acheguen a gozar destas obras, que disfruten con todas e cada unha delas, que todas no seu xénero son dignas de vir, escoitar, e de ver".