El alcalde de Cangas, José Enrique Sotelo, responde a las críticas de ACE y BNG ante el desistimiento de la Consellería de Traballo para obtener licencia de obra para el local que había elegido para trasladar la Oficina de Emprego que ahora tiene en el paseo marítimo de Rodeira.

El regidor local asegura que "na vida e tamén na política, hai que ter principios e criterio. Cando algo está mal, está mal, independientemente que se esté no goberno ou na oposición. Por riba dos intereses das formacións políticas están os intereses de Cangas. Demostrámolo no día a día e con realidades, no con titulares de prensa feitos a medida das circunstancias do momento". José Enrique Sotelo afirma que si tanto le preocupa el despilfarro del gasto de alquiler del nuevo local que había que acondicionar "deberían saber que non existe nos orzamentos da Xunta de Galicia partida para efectuar ditas obras e o Concello non ten a culpa". Recuerda Sotelo que "o PP de Cangas no seu día criticou, porque entendía que sería difícil de explicar os cidadáns que se gasten máis de 400.000 euros en adecentar un local privado cando se están negado 40.000 para algo tan sensible como un aula de estimulación para 50 nenos. Mesmo Xosé Manuel Pazos (ACE) como Mercedes Giráldez (BNG) naquel momento estaban de acordo. Nos non cambiamos de opinión. As administracións, como os cidadáns, cando pretenden executar obras deben cumprir cos requisitos que a lei marca, e así se fixo con este expediente. Agora, uns coa falsa defensa dos traballadores do Servizo de Emprego e outros coa obrigada ola os sindicatos afins (son o mesmos CIG e BNG) pretenden donde hai un problema multiplicalo".

José Enrique Sotelo afirma que el gobierno local pretende buscar soluciones y asegura que están en disposición de asegurar que "tamén este problema ten unha solución rápida". Insiste el alcalde en que su gobierno tiene criterio, "defendemos os intereses de Cangas, temos proxectos e sobre todo os problemas buscámoslle solucións. Nós no pasamos dos problemas, outros sí o fixeron, só lles preocupaba os intereses dos seus partidos políticos".

El alcalde de Cangas se pregunta, como cualquier otro ciudadano, por qué cuando ACE y BNG fueron gobierno no solucionaron las deficiencias en la citada oficina de empleo y por qué durante años dicha oficina no tuvo problemas y, de repente los tiene.

Sostiene que los que los parados necesitan trabajo, no oficinas con mejores sillones. "Os traballadores da oficina, que as leis que regulan os centros de traballo se cumpran, pero o obxetivo son os desempregados. Por que Pazos y Giráldez non din que Cangas a pesar dos escasos apoios das administracións responsables na materia, foi despois de Vigo e Pontevedra, o concello da provincia onde o paro baixou máis. Vigo aparece con 266 parados menos, Pontevedra, 206 y Cangas 136. Eso non interesa, interesan as miserias para poder sobrevivir políticamente".

La CIG denunció esta semana que la actual Oficina de Emprego incumplía las normas de prevención de riesgos laborales. Al día siguiente, la Consellería de Traballo desveló que desistía de la licencia para reformar el futuro local y solicitaba la devolución de la tasa pagada más los oportunos intereses.

La Consellería de Traballo, según la oposición, lleva pagando 2.000 euros de alquiler desde hace dos años por el nuevo local, que costaba reformar alrededor de 300.000 euros.