El cabeza de lista del BNG por la provincia de Pontevedra, Luis Bará, hizo muchas alusiones a Alberto Núñez Feijóo y a Mariano Rajoy, pero también aludió a En Marea. "Non é tempo de experimentos. Hai que saber que se quere facer e demostrar que se sabe como", aseguró el candidato en referencia a En Marea, porque "o BNG ten un proxecto alternativo,diferente,nacional".

Bará manifestó que con Feijóoen la Xunta, Galicia perdió 7 años. "O país perdeu a oportunidade de dar un salto cara adiante no desenvolvemento da súas potencialidades xa que paralizou imoprtantes proxectos de transformación e modernización que estaban en marcha en 2009 da man do BNG no goberno: o plan eólico, banco de terras, programa de innovación ou outra política integral dos montes".

Asegura que Feijó convirtió al gobierno gallego en una gestoría, en una administración sin alma, sin ambición y si visión de futuro, ". También dijo que tanto Ablerto Núñez Feijóo como Rajoy deben condenar las amenazas contra los diputados del BNG en la Diputación, o serán también culpables. Por su parte, la alcaldesa de Moaña, Leticia Santos, tuvo palabras de apoyo para el diputado Uxío Benítez.