"Por incrible que pareza, aínda existen vivendas en Gondomar con camiños públicos municipais de terra". Así lo denuncia el portavoz de CABE, Pauliño del Río, quien asegura que existen al menos tres en Vincios y Peitieiros por los que una decena de familias accede a sus casas. La formación propuso la pavimentación de estos viales en el último pleno y logró el apoyo unánime de la Corporación.

Ahora espera que el gobierno municipal cumpla pero su iniciativa no termina ahí. Sus integrantes tratan de identificar todos los caminos "anacrónicos" existentes en el rural para reclamar su acondicionamiento.

Del Río asegura que "os veciños tiveron que solicitar licenzas para construir as casas e mesmo retranquear, pagan os seus impostos e non teñen uns accesos públicos cuns mínimos esixidos. Debemos lembrar que deben ser tratados coma calquera outro veciño que viva no casco urbano, pero non teñen os mesmos servizos". Lamenta además que el alcalde "non coñeza a situación, xa que preguntou no pleno cales eran os camiños".