Nacido en 1967 en Cangas, é profesor no Conservatorio e na Escola Municipal de Música de Cangas e director artístico do Proxecto Orquestal, que forma parte da materia deste centro, ademáis de compositor. A súa vocación pola música lle ven de familia. O seu pai era músico na banda e o seu irmá e organista na excolexiata. Alberto González Avilés fórmase da man de Rosendo Ivorra entre os conservatorios de Vigo e Santiago. Remata os estudos de Composición, Intrumentación e Rrquestración e realiza cursos con mestres de prestixio. Aos 17 anos xa era codirector da Banda Belas Artes que dirixe entre 1990-1992. Foi cofundador da Escola Municipala de Música en 1987.
-En que momento encontrase o Proxecto orquestral?
-Levamos unha traxectoria desde 2007, antes de ser Proxecto Orquestral propiamente e nestos momentos estamos pendientes de unha xira a vineira semana con tres concertos e grabación dun disco e dvd directo.
-Onde serán os concertos?
-En Cangas o 29 e outro o 22 de xuño no Pazo da Cultura de Pontevedra.
-Cando será a grabación dos disco?
-O 19 de xuño. Sería o sexto disco.ro de Vigo.
-Título?
-Polo de agora non temos.Só imos entrar en produción e vamos a grabar o repertorio deste ano. Tocamos desde clásica a bandas sonoras de películas. Temos unha suite sobre a película Braveheart, imos tocar unha obra estreada fai tres años, "O príncipe de Exigpto" e unha obra de Sibelius. Todos son arreglos e voy estrear unha obra orixinal coa orquestra.
-Dentro do disco?
-Sí, dentro da xira e o disco. O título e "Burlesque", é unha composición atonal sobre un tema e variacións. Burlesque e un tipo de obra no que utilizar a ironía, é un poco cómica.
-Sobrevive a educación musical á crise actual?
-É complicado. Da Escola e do Conservatorio sairon moitos intérpretes, incluso compositores, e se non seguimos creando intérpretes e compositores, ó final non teremos ningún futuro na cultura musical.
-Resistirán esta crise as escolas e conservatorios?
-A levamos sufrindo pero aguntamos ó tipo. Por alumnos non é proque hai de sobra e moitos quédanse fóra por falta de prazas. O que necesitamos e que se siga apoiando que a educación musical siga viva.
-Proxectos de cara ó futuro?
-É o cercano que tenemos coa orquestra.Non podo decir máis alá de un par de meses á vista.