El BNG eligió el Centro Social de Caixanova para presentar en sociedad la candidatura que presentarán a las próximas elecciones municipales en Pontevedra, una lista que ya se dio a conocer el pasado mes de junio, y que ayer vivió su puesta de largo ante los pontevedreses. Una lista en la que las caras del abogado Vicente García Legísima y Carme Fouces aportan la cuota de renovación en una candidatura de carácter continuísta.

Un acto en el que los nacionalistas, a través de su portavoz nacional, Guillerme Vázquez, contrapusieron "o aval da experiencia, de ter logrado que Pontevedra sexa hoxe un referente de desenvolvemento para outras cidades", frente a un gobierno como el del PP en la Diputación Provincial de Pontevedra que definió como "un modelo de caciquismo, cun presidente, o señor Louzán, que no canto de axudar aos concellos dedicou todo o seu mandato a desestabilizalos promovendo mocións de censura apoiadas en tránsfugas".

Fue Vázquez, pieza clave en su día en el gobierno de Miguel Anxo Fernández Lores, quien dio la palabra al actual alcalde quien encabeza la lista y aspira a la reelección. Lores destacó que en los doce años que lleva el BNG al frente del gobierno municipal de Pontevedra "logramos mudar a cidade para mellor, converténdoa nun exemplo de desenvolvemento para outras cidades dende o punto de vista económico, de integración social ou urbanístico". "Melloramos a calidade de vida e a xente recuperou o orgullo de ser de Pontevedra, de amosarlle a cidade ás personas que nos visitan", indicó.

"Todo esto –continuó– fíxose porque houbo ideas, un proxecto serio e traballamos conxuntamente cos sectores máis dinámicos da cidade".

Ence, fuera de la ría

Fernández Lores trazó las líneas maestras que seguirá el proyecto iniciado por el BNG hace 12 años, su idea "é continuar nesta liña de avance, de fortalecer a nosa economía e os servizos; recuperar o medio ambiente empezando por unha ría sen Ence-Elnosa, e vendo o mellor que se fai nas outras cidades do mundo para adaptalo a un modelo propio para Pontevedra".

El candidato a la Alcaldía del BNG volvió a contraponer el modelo nacionalista con el del PP, en concreto alertó "do risco de que Martín traslade a Pontevedra a desfeita urbanística e económica que deixou en Sanxenxo". Mientras que el Bloque presenta "un proxecto serio e ilusionante que confía na sociedade de Pontevedra e que antepón ante todo os intereses xerais da cidade" afirman que la candidatura de Martín "pon en risco todo o que avanzamos neste anos e cuxos intereses non son para nada os xerais de Pontevedra". Mientras que el candidato del PP está haciendo del ahorro y la reducción del gasto una de las banderas de este arranque hacia las urnas, Lores dijo que "a única experiencia previa do candidato do PP como dirixente local foi destruír urbanísticamente Sanxenxo e deixar arruínadas a cargas do Concello. Nada de austeridade e boa xestión".

No faltó una pulla al aspirante a la Alcaldía por parte del PSdeG-PSOE, partido que sostiene con el BNG el actual gobierno bipartito. Lamentó que Louro "se presente sen cumprir moitos dos compromisos do Goberno Central en materia de infraestruturas tanto con Galicia como con Pontevedra".