Silvia Pampín / A ESTRADA

El secretario general del PSdeG-PSOE de A Estrada, el ex alcalde Suso Tallón, emitió ayer un comunicado en el que afirma que "a comisión executiva municipal ve con preocupación a forma e o fondo da xestión do socio de gobierno" así como la "repercusión pública de determinadas actitudes que xeneran tensión e que non contribúen a fortalecer a boa imaxe e confianza dos cidadáns no goberno municipal".

Tallón realizaba estas declaraciones públicas después de que la comisión ejecutiva municipal del PSdeG-PSOE mantuviese en la noche del martes una reunión extraordinaria que se prolongó hasta la madrugada y en la que se trató como único punto del orden del día el análisis y la valoración de la gestión del gobierno municipal.

Rconocía que en la sesión del martes ocupó una atención especial en las intervenciones de los componentes de la dirección local del PSdeG "a xestión, a actitude e os conflictos xerados polos concelleiros do BNG".

Según Tallón, desde el partido se considera que "debe impoñerse o bo talante e unha xestión eficaz xa que é o que os votantes socialistas e os veciños en xeral esperan dos seus gobernantes".

En su comunicado, el máximo responsable local del partido también quiso hacer alusión expresa a la "última polémica" relacionada con los alcaldes de barrio. En este sentido, subrayó que la comisión ejecutiva municipal del PSdeG-PSOE de A Estrada quiere dejar claro que os pedáneos "merecen o noso apoio e consideración". Tallón no quiso dejar pasar la oportunidad de recordar que "no ano 1991, tendo un alcalde socialista" -él mismo- "elixíronse, por primeira vez, democráticamente polos vecinos e no 2007, con alcalde socialista" (en este caso, el actual regidor local, José Antonio Dono) "volveuse a elexir democraticamente polos veciños que desexaron participar porque para os socialistas o alcalde de barrio ha de ser o representante dos veciños diante da administración municipal, para xestionar as demandas dos cidadáns, en contra do que tradicionalmente veu sendo cos distintos gobernos da dereita". Reitera que le "merecen "o máximo respecto e admiración polo traballo desinteresado que desenvolven". Su elección democrática es un compromiso electoral del PSOE que mantendrá "mentres a lexislación contemple a figura de dito representante".