La decisión de la Agrupación de Electores de Redondela (AER) de votarse a sí mismo en el acto de investidura del próximo sábado permitirá al Partido Popular mantener la Alcaldía redondelana como lista más votada. Así, el popular Javier Bas, que logró nueve ediles, mantendrá el bastón de mando otros cuatro años en minoría.

El grupo socialista liderado por Eduardo Reguera, con seis concejales , necesitaba el apoyo de AER -obtuvo cuatro representantes- para alcanzar la Alcaldía, ya que el apoyo de BNG (1) y de Redondela Pode (1) era insuficiente para desbancar al PP.

La formación asamblearia emitió hoy un comunicado en el que justifica su decisión: "Despois de escoitar aos diferentes grupos, os dous partidos maioritarios comprometéronse a levar adiante os puntos mais importantes do noso programa. A nós despois de 4 anos convivindo con eles, e vendo como rexeitaron moitas das nosas propostas, non nos teñen demostrado confianza; non nos fiamos de uns nin de outros, e consideramos que a única forma de levar adiante o noso programa sería xestionalo nós dende o goberno. En consecuencia, decidimos que na investidura imos votar por nós mesmos, e seguiremos traballando na defensa do noso programa".