10 de julio de 2020
10.07.2020
Faro de Vigo

El saneamiento de la ría y del Lérez, prioridades para el PSdG en Pontevedra

Los socialistas apuestan por la habilitación de espacios al aire libre "como áreas de deporte na rúa"

10.07.2020 | 01:55
De izquierda a derecha, Rafael Cotelo, Paloma Castro y Loureiro.

Priorizar el sanamiento integral de la ría de Pontevedra y del río Lérez "co obxectivo de potenciar estes privilexiados contornos naturais como eixo de roteiros turísticos a pé ou en medios de transporte sostibles". Esta es una de las propuestas que el PSdeG pretende impulsar desde el gobierno de la Xunta.

Así lo explicaron los candidatos socialistas Paloma Castro, Rafael Cotelo y Manuel Loureiro en el marco de una visita a uno de los campamentos de verano organizados por la Urban Culture Factory en las inmediaciones del muelle de Corbaceiras. Allí defendieron el compromiso de su partido con un "modelo de cidade saudable, que aproveite espazos como os ENIL da Xunqueira de Alba e Os Gafos, así como o sendeiro fluvial do Lérez, que están a uns minutos camiñando do casco urbano, para promover a actividade física ao aire libre e a organización de itinerarios lúdico-deportivos".

En este campo, Paloma Castro resaltó precisamente la iniciativa de los responsables de la Urban Culture Factory, Milo Castelo y Toño Escudero, y de su compañero de partido, la concejala de Promoción Económica y Turismo Yoya Blanco, "para poñer en marcha este verán o programa O Lérez como rúa principal, que permitirá facer deporte e explorar as ribeiras do río sobre táboas de paddle surf".

"Cremos que os deportes alternativos, como o skate, o kayak, a patinaxe, a escalada ou o propio paddle surf, por suposto xunto ao ciclismo, xogan un papel moi importante no fomento dun modelo de cidade saudable", apuntó Castro.

Añadió que el programa del PSdeG-PSOE apuesta por la habilitación de espacios al aire libre "como áreas de deporte na rúa, que poidan complementar as instalacións pechadas e facilitar a práctica deportiva e os adestramentos tamén ao aire libre, tanto individuais como colectivos". Entre otros proyectos para la ciudad, Paloma Castro anunció la intención de Gonzalo Caballero de "impulsar dende a Xunta de Galicia a creación do primeiro parque de calistenia de Pontevedra".

Plan de deporte terapéutico

Para Manuel Loureiro es fundamental "desenvolver, conxuntamente coa Consellería de Política Social, un Plan de Deporte Terapéutico dirixido a persoas maiores e dependentes e que se incorpore como parte da carteira de servizos, tendo en conta a súa utilidade para mellorar a saúde e o benestar".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

GALICIA EN VINOS

Galicia en Vinos

Todos los vinos de Galicia

Consulta aquí todos los vinos de las cinco denominaciones de origen de Galicia


FaroEduca