El socialista Juan Froján, miembro de la agrupación del PSOE de Caldas, falleció el pasado sábado a los 56 años, tal y como confirmaron varias fuentes del partido, familiares y amigos.

Froján fue delegado de la Consellería de Medio Ambiente en Pontevedra durante el gobierno bipartito con Emilio Pérez Touriño como presidente de la Xunta. Estaba casado con la también socialista Begoña Castro, con quien tenía dos hijos. Fue secretario general de la Xuventudes Socialistas de Galicia entre los años 1986 y 1991.

Sus compañeros de partido y amigos mostraron su pésame a través de las redes sociales. Entre ellos, el secretario general del PSdG, Gonzalo Caballero, que aseguró en su muro de Facebook que se va un "compañeiro, amigo e socialista de corazón". "O meu recoñecemento ao seu compromiso político de tantos anos e tamén o meu afecto personal e agradecemento polo seus apoio. Sempre animando para o ben das ideas progresistas e socialistas", expresó.

Desde la agrupación local del PSdeG de Caldas, mostraron su tristeza por la pérdida de su compañero. "Queremos facer chegar o noso máis sentido pésame á nosa tamén compañeira Begoña, os seus fillos Juan e Miguel, á súa nai e demais familia. Grazas polo teu compromiso socialista Juan. D.E.P.", expresó el partido en las redes.