La responsable del PSdeG-PSOE en el Concello de Sanxenxo, Ainhoa Fervenza, insistió ayer en que el gobierno local de la villa debe asumir "a responsabilidade de impulsar"y luego "ceder" la organización del festiva Maestral a una empresa "sin experiencia e sen percorrido profesional".

La socialista responde así a las declaraciones realizadas desde el gobierno local en las que niega que el Concello tenga responsabilidad alguna en el fiasco que supuso este festival. Fervenza le pide al regidor que haga memoria para recordar las fases por las que pasó la organización del festival y "esclarecer a responsabilidade política que o Concello debe asumir trala súa cancelación".

"Traer a Sanxenxo un dos maiores festivais musicais de Galicia foi dende o principio unha aposta persoal de Telmo Martín", explica, "inicialmente tentou organizalo dende o Concello pero a administración local frenou a xestión porque era preciso facer un concurso público", añade. "Foi entonces cando por iniciativa e intermediación do propio alcalde se lle concedeu á empresa privada Get Up Comunication S. L.", explica Fervenza.

"O Concello impulsou e apoiou o Maestral ata o punto de cederlle a imaxen de marca Sanxenxo", insiste. "O que non pode ser é que hai uns meses o alcalde vendese o festival como un éxito propio e cando as cousas torcéronse, desvincúlese por completo".

La socialista también critica que se confiase en una empresa constituida en el año 2017 que estaba dada el alta en el IAE como "otras actividades editoriales". "O alcalde concedou a dedo a organización do evento e confiou nunha empresa de nova creación e sen ningún tipo de percorrido profesional na organización de espectáculos musicais", comenta la socialista. Es por ello que insta al alcalde a que reconozca que ha sido el verdadero promotor del Maestral.