La agrupación Socialista de Cerdedo-Corobade critica la actuación del gobierno local sobre "o mal estado das áreas recreativas del concello, así como os petroglifos e zonas de interés turístico que atópanse descoidados".

Alrededor de la Carballeira de San Xusto, hay diferentes pretroglifos que "non están coidados debidamente. Estes tópanse nun mal estado que dificulta o seu acceso. Ademais da falta de indicacións, que facilitarían o coñecemento da ubicación desta arte rupreste, o acceso a eles é moi embarazoso, xa que o terreo está sen limpar e cheo de toxos, ortigas, xestas...". Aseguran que no solo estos están en mal estado, sino que los que se sitúan en Fentáns o en Pedre sufren los mismos daños.

Por lo que, el PSdeG solicita al alcalde que realice una limpieza y estudio de las zonas donde hay arte rupestre y que ponga a disposición sendas y facilidades para acceder a los mismos. Para, de esa manera, fomentar el turismo rural.

Los socialistas también critica que se realice el acondicionamiento solo de zonas a las que al gobierno le interesa, como la Carballeira de San Xusto, donde ayer se celebraba el acto de inicio de curso político y que, otras zonas recreativas como Pozo Negro en Rebordelo, A Cruz do Castro, el Río de A Chan en Carballedo, los numerosos parques infantiles y merenderos que se distribuyen por todo el concello, sean zonas poco cuidadas.