La Junta de Gobierno de la Diputación de Pontevedra ha aprobado el proyecto básico y de ejecución y realización de las obras de adaptación de la Escola de Cantería a la normativa vigente. Los trabajos previstos, que tendrán una duración de seis meses, son fundamentales de cara a lograr el objetivo de la institución provincial de que la Escola pueda impartir titulaciones oficiales.

La presidenta del organismo provincial, Carmela Silva, explicó en comparecencia de prensa que "cando licitamos o proxecto xa informei que todos os espazos e instalacións da escola teñen que cumprir coa normativa, que é imprescindible para logo facer diferentes actuacións. E dende logo, para poder poñer en marcha todo o que significa que poida ter titulacións oficiais a Escola, tanto a nivel galego como estatal, é fundamental ter estas obras realizadas. E tamén para poder solicitar licenza, que é un paso vinculante para poder facelo".

En este sentido, la presidenta de la Diputación de Pontevedra recordó que el actual Gobierno Provincial heredó la Escola de Cantería sin la licencia de actividad, "e iso impide tomar moitas decisións que son fundamentais" para su futuro. Carmela Silva considera que este hecho indica el "pouco interese que tiña o anterior Goberno, que en 40 anos nin sequera redactaron un proxecto para poder solicitala, o que amosa unha forte irresponsabilidade".

Más concretamente, los trabajos que realizará la empresa adjudicataria de la obra, Civis Global SLU y que están presupuestados en más de 400.000 euros, comprenden distintas actuaciones centradas en el aislamiento acústico, en la mejora de las condiciones de accesibilidad y seguridad del centro, así como en la instalación eléctrica.