El PSOE seguirá, con toda probabilidad, gobernando también en Vilaboa. Sin embargo, lo hará con otro alcalde al tomar Francisco Costa el relevo de José Luis Poceiro. Quien será investido alcalde de la localidad el próximo 15 de junio reconocía ayer que los socialistas "tiñamos a incógnita de cómo iba a resultar o cambio de candidato despois de 16 anos gobernando con Luis Poceiro". Y el resultado no fue malo. "Logramos manter os seis concelleiros e seguimos sendo a forza máis votada, pero é certo que detectamos un toque de atención en certas parroquias", indicó Costa.

Así, señala que ganaron en dos parroquias del municipio pero no fueron la fuerza más votada en tres de ellas. En cuanto a Vilaboa, "xa é habitual que sexa unha parroquia na que tradicionalmente vota o PP", indica el alcalde, "pero en Bértola e Figueirido deixamos de ser primeira forza para ser segunda e mesmo terceira nunha delas". Para Costa "é sen dúbida un toque de atención que nos dí que temos que mellorar as políticas para esas parroquias e para todo o Concello" en el propio mandato.

Bien es verdad que, reconoce, tras el cambio de cabeza de lista, el nuevo alcaldable socialista era muy conocido en parroquias como Santa Cristina o San Adrián, pero menos en esas zonas en las que obtuvieron un peor resultado.

En cuanto a la posible reedición del pacto con el BNG (que pierde un edil, y se queda con tres, que suma el PP que asciende a cuatro) explica que el PSOE todavía tenía previsto reunirse ayer para analizar los resultados y señala que habrá también que ver la "reflexión que fagan os compañeiros do BNG respecto dos seus". "Ata o 15 de xuño temos un periodo amplo para a negociación" pero reconoce que "penso que podemos chegar a un punto de entendemento".