El PSOE de Pontevedra denunció ayer el supuesto "acoso" por parte de personas vinculadas a Comisiones Obreras a sus candidatos así como "la vandalización" de sus carteles y otro material electoral debido a la postura de los socialistas en el caso Ence. De hecho, han decidido poner los hechos en conocimiento de la junta electoral.

Desde el PSOE lamentan que se estén cumpliendo los presagios del candidato socialista a la Alcaldía, Tino Fernández, quien considera que "os discursos do odio propagados por Comisións Obreiras estánse a traducir nunha campaña de acoso contra os socialistas pontevedreses". Así, explicaron que la entrada a la sede de la agrupación municipal, en la calle Irmáns Nodales, amaneció ayer con un acto vandálico: Una pintada de color verde en plena calle con una flecha "amenazante" apuntando hacia la sede y con el mensaje: "de obreros, poco". Sobre el asfalto también encontraron pintadas en forma de dianas que se repitieron en un cartel de Pedro Sánchez. Explican que los responsables de esta acción también introdujeron por debajo de la puerta diversos pasquines con proclamas en contra del partido y a favor de Ence, "idénticas ás que os dirixentes sindicais portan durante as protestas públicas".

Según denuncia Tino Fernández, este "lamentable episodio" forma parte de una "escalada de escraches" que su partido está padeciendo en Pontevedra desde que el sindicato CC OO cometió "a absoluta irresponsabilidade de poñer o punto de mira das iras dos traballadores no PSOE municipal".Al margen de la publicidad que "han financiado" para "cubrir os muros da cidade e irrumpir na campaña electoral", los socialistas constatan (y dicen contar con imágenes que así lo ponen de manifiesto) que los miembros de la organización sindical y algunos trabajadores de Ence se están dedicando a "vandalizar" los carteles de los socialistas "en espazos e paneis que están reservados 'ex profeso' para a campaña e que, polo tanto, pertencen aos partidos políticos para transmitirlles as súas mensaxes aos cidadáns".

Tal y como recuerda Tino Fernández, se trata de actos que "atentan claramente contra a liberdade de expresión" y que, a su juicio, podrían ser constitutivos de delito. Por este motivo, los socialistas llevarán el asunto ante la Junta Electoral para que determine si "estas accións vandálicas" suponen una infracción. "Xa advertimos fai unhas semanas de que isto iba a acontecer" apostillan, "CC OO obcecouse co PSOE e, unha vez máis, está a instrumentalizar a unha parte dos traballadores para tentar acosar e amedrentar aos nosos candidatos e votantes. Traspasaron a liña vermella", advierte Fernández.

Traslado, no cierre

En este sentido, Fernández subraya que "nós sempre mantivemos a mesma postura" en relación a Ence: "Sempre apostamos polo traslado: queremos que a factoría continúe xerando riqueza e emprego na nosa comarca, pero non no actual emplazamento". "Por moito que sigan a repetir a palabra 'peche',os cidadáns e moitos traballadores -apunta- saben distinguila da palabra 'traslado'". Para los socialistas "resulta paradóxico que a empresa diga que se poida trasladar a outro país pero que, sen embargo non o poida facer a outros terreos dentro da nosa comarca".

En todo caso, Tino Fernández le vuelve a tender la mano a la empresa para que "amose o moito que lle importan os seus traballadores de Pontevedra e contribúa a buscar unha solución a través dunha mesa de negociación cos diferentes actores implicados". "A factoría non se pon en cuestión, o que se discute é o seu emprazamento. Non perdamos máis tempo -añade- e sentémonos a dialogar", finaliza.