En Marea instó este lunes al Gobierno central a ir todavía más allá del allanamiento realizado por el Abogado del Estado en el recurso contra la prórroga de Ence y pidió al Ejecutivo que declare la nulidad de la prórroga.

"Acaban de descubrir que a ampliación da prórroga é ilegal", declaró ayer Luis Villares, quien además recordó que En Marea ya registró una iniciativa en la Cámara en noviembre y que "xa dixemos no 2016 que era contraria a dereito".

El portavoz de En Marea anunció que "levaremos de novo ao Pleno do Parlamento esta cuestión para poder actualizar os termos dun debate que vai estar de actualidade ata que consigamos ver de formativa efectiva como Ence sae da ría de Pontevedra".

Así, Villares consideró que "foi En Marea que condicionou a posición social e ambiental do PSOE" porque "xa dixemos naquel momento que había un fraude de lei e unha desviación de poder que debía dar lugar a que se anulase a decisión".

El portavoz de la formación rupturista señaló que, cuando se produjo el cambio de Gobierno en Madrid a raíz de la moción de censura "puideron iniciar un proceso de revisión de oficio, que foi o que pedimos nós porque a decisión era nula de pleno dereito" pero considera que "o Goberno de Pedro Sánchez non foi valente e de forma timorata dixo que non se podía facer nada". "Agora, en tempo electoral, súmase á posición política e xurídica de En Marea e ao que era un clamor na ría de Pontevedra e en toda Galicia", aseguró Villares.