El Partido Socialista, ante los problemas de tráfico que padece el casco urbano de Marín y también el de Seixo propone una serie de medidas tendentes a paliar esta situación que cada vez se agrava más. Para el portavoz socialista, Manuel Pazos, "Marín é un concello que posúe unha alta densidade de tráfico pese a ter un casco urbanorelativamente pequeno. Esta alta densidade de vehículos ten un impacto moi importante sobre a calidade urbana da vila e dificulta a mobilidade peonil, reduce e degrada os espazos públicos, aumenta o ruido ambiental, e eleva a siniestralidade".

Considera Pazos que "debido a esta alta densidade circulatoria e o aparcamento en superficie na Praza de España se agrava a rotura do noso pobo co mar e o litoral. Deste xeito o que está chamado a convertirse nunha ampla zona de esparcemento e conexión entre o casco urbano e o mar que mellore a nosa calidade urbana e turística, se convirte nun espazo degradado e desordenado".

Para el PSOE la solución a la falta de aparcamiento tanto en Marín como en Seixo no está en buscar solares como se hace en las últimas semanas a raíz de las obras en la avenida de Ourense, sino en buscar aparcamientos disuasorios en distintas zonas para así conseguir que "este caos circulatorio e de ordenación do tráfico e do aparcamento non teña tamén unha elevada incidencia sobre o comercio local, que se une a outro moitos factores que lles condicionan como por exemplo a perda de máis de 1.500 habitantes nos últimos oito anos.

La propuesta ya ha sido expuesta por parte del PSOE a la asociación de comerciantes Estrela de Marín y a Acemas (Asociación de Comerciantes de Seixo) para que fuesen conocedores de la misma y puedan participar en su definicion, alcance y puesta en marcha.

Entre estos aparcamientos disuarios, los socialistas proponen un total de diez zonas ubicadas en Virgen del Camino, Ezequiel Massoni, San Pedro, A Cañota, Iglesia de San José de Cantodarea, Cantodarea y zona de la iglesia de Seixo. Estas se unirían a las tres ya existenes en Ponte Zapal, Inferniño y República Argentina.

Estas siete nuevas zonas de aparcamientos en "lugares estratéxicos" supondría cerca de 550 plazas "perfectamente integradas no seu entorno urbano".

Parking en el Parque Eguren

El PSOE retoma la antigua demanda de construir un parking subterráneo en el Parque Eguren que dotaría a Marín de 300 nuevas plazas de aparcamiento y su construcción supondría "unha inversión de 3 millóns de euros que ñe unha cantidade perfectamente asumible para o Concello".

Pazos propone la creación de zonas especiales de aparcamiento denominadas "Zona Comercio" que busca ayudar al comercio local de Marín y Seixo facilitando o aparcamento aos veciños para a realización de compras de proximidade".

Esta "zona comercio" tendría que ser regulada mediante una ordenanza municipal y estaría ubicada en zona de alta concentración del comercio y pensada para aparcar durante 45 minutos en horario comercial. Contaría con 134 plazas y se situarían en las calles Concepción Arenal, Ezequiel Massoni, Jaime Janer, Rua da Ponte, Ejército y Marina, Avenida de Ourense, Tiro Naval Janer y Seixo.