La asociación cultural "Somos Ponte Caldelas" hizo entrega esta mañana a la Fundación Amigos de Galicia de una cantidad importante de tapones donados por vecinos y vecinas de la comarca del Verdugo-Oitavén, es decir, residentes en los concellos de Ponte Caldelas, A Lama, Cerdedo-Cotobade y Fornelos de Montes, dentro de la campaña solidaria impulsada por esta entidad que preside Milagros Domínguez.

El acto de entrega se realizó en la sede de la Fundación Amigos de Galicia, en Vilagarcía de Arousa, y se llevó a cabo gracias a la colaboración de la Comandancia de la Guardia Civil de Pontevedra que, como viene siendo habitual, pone sus medios a disposición de esta iniciativa solidaria para su entrega.

Los tapones entregados a la Fundación Amigos de Galicia van destinados a dotar económicamente a programas para mejorar la calidad de vida de muchos niños y niñas aquejados de distintas dolencias y facilitar a sus familias su tratamiento.

La presidenta de Somos Ponte Caldelas mostró su agradecimiento personal y el de su asociación "a todas aquelas persoas que nos fan chegar os tapóns, e tamén á Comandancia da Garda Civil de Pontevedra por poñer medios para facer posible esta entrega voluminosa de doazóns”.

Milagros Domínguez destacó que con esta iniciativa se contribuye doblemente: "por unha banda, abondamos na concienciación da necesidade da solidaridade que beneficia a moitas familias, e ademais con este tipo de accións favorecemo-la reciclaxe dos residuos sólidos urbáns e, polo tanto, axudamos tamén a coida-lo noso medio ambiente".