La presidenta de la Diputación, Carmela Silva, junto al alcalde de Barro, Xosé Manuel Fernández Abraldes, y la directora xeral de la Escuela de Organización Industrial (EOI), Nieves Olivera, clausuraron esta mañana la segunda edición del coworking de Barro, en el que participaron 17 proyectos emprendedores.Silva destacó que “das iniciativas que se puxeron en marcha na segunda edición do coworking 11 foron lideradas por mulleres, o 66% do total, o que pon de manifesto que as mulleres, que somos máis da metade da poboación e o 57% das persoas tituladas universitarias, estamos decididas a ocupar o espazo que nos corresponde”.

“Esta provincia ten moito talento e, polo tanto, moito futuro. Que hoxe veña a máxima responsable da EOI a este acto de presentación das iniciativas emprendedoras desenvolvidas na segunda edición do coworking de Barro é a proba de que estades a facer moi ben as cousas”, aseguró la presidenta provincial. En este sentido, Silva ensalzó el papel de las personas emprendedoras y su apuesta por lanzar iniciativas empresariales y por la formación continua. “Neste mundo do século XXI onde as tecnoloxías e a innovación cambian diariamente debemos formarnos, debemos traballar de forma colaborativa e sumar sinerxías para poder evolucionar e vós téndelo acadado durante estes meses de traballo”, destacó.

En esta segunda edición del coworking de Barro se impulsaron proyectos relacionados con la psicología, la publicidad online, la arqueología, la nutrición, el turismo, las telecomunicaciones, la hostelería, la tecnología digital y la fotografía, entre otros campos. En concreto, la emprendedora Cristina Angulo puso en marcha el “Centro de Psicoloxía Cristina Angulo”; David López impulsó “Concienciatec”; Estrella Moreira, un proyecto relacionado con los idiomas y la tecnología denominado como su propio nombre; Filipa Marques Oliveira puso en marcha “La Tribu”; Inés Fernández lanzó “Soytuhelper”; Isabel García, “Semtido”; Iván Rodríguez impulsó “Icoda”; Jorge Rodríguez puso en marcha “Lostrego Fotografía”; Miguel Padín y José Antonio Touriño lanzaron “Intre”; Omar Río, “3D A Medida”; Noelia Quintana impulsó un proyecto con su propio nombre; Sabela Muñiz puso en marcha “Alobre 3D”; Ana Belén Prado lanzó “A Pousada do Peregrino”; Ana María Pesqueira, “Saúco”; Belén Romero impulsó un proyecto con su propio nombre, y Carmela Pereira puso en marcha “Namorarte”.