El PSOE de Pontevedra presentó una moción que tiene como objetivo instar al gobierno local a que habilite como aparcamiento gratuito la parcela municipal situada entre la calle Eduardo Pondal y Doce de Novembro y que permanece vacía tras el fracaso del convenio con la ONCE.

"Son máis de 5.000 metros cadrados que actualmente non teñen uso ningún", recuerda el portavoz socialista, Tino Fernández, quien considera que hay que aprovechar ese espacio para "paliar un dos grandes problemas da cidade: a falla de aparcamentos".

Según explica Fernández, la obra que se está realizando en esta zona ya va a reducir considerablemente el número de aparcamientos existentes y que para el PSOE son ya "escasos". "Nunha cidade con tantas dificultades para aparcar non podemos permitirnos o luxo de ter unha parcela sen utilizar que pode acoller a máis de 200 vehículos", indicó el portavoz de los socialistas.

Asimismo, consideran que ampliar las posibilidades de aparcar en este entorno supondría también un elemento dinamizador para el comercio de la zona, que ahora se verá afectado por el recorte del número de plazas al reducirse las actuales de Eduardo Pondal.

A esta situación, los socialistas añaden otra problemática como es "la falta de previsión de aparcamiento en la obra de ampliación de los juzgados". "Se xa agora é difícil atopar onde deixar o coche cando se vai ao xulgado, a partires da posta en marcha da ampliación a cousa vaise a complicar moito máis", advirtió Fernández.

Caos con los nuevos juzgados

El portavoz socialista no tiene dudas de que hubo "una gran dosis de improvisación" por parte de la Xunta en este aspecto y que el gobierno municipal no supo darle respuesta: "Non se entende como se poden ampliar os Xulgados sen ter prevista esta maior afluencia de vehículos" y alerta de que "a zona pode convertirse nun caos se non se atopan solucións".

Para los socialistas, la proximidad al nuevo edificio judicial de esta parcela permitiría paliar esta deficiencia y aliviar la carga de tráfico dado que "moitos coches deixarían de dar voltas e voltas buscando atopar un aparcamento e daríamos uso a una parcela que agora mesmo non ten utilidade".

Por último, indican que "un modelo de cidade equilibrado supón buscar solucións aos problemas" y aseguran que "non todo é facer beirarrúas" sino que "hai que ter unha visión máis global do que queremos para Pontevedra", finalizó asegurando el portavoz del PSdeG-PSOE, Tino Fernández.