La portavoz del PP para Urbanismo, Rocío Cochón, trasladó ayer a la comisión municipal la sensación de total abandono que dicen sufrir los residentes del lugar de Monte Bouza, en Samieira.

Cochón, que visitó la zona y conversó con los vecinos, se hizo eco de sus quejas por lo que calificó de "desatención absoluta por parte do Goberno municipal, que se traduce na falta de servizos básicos como o subministro de auga e o saneamento, uns vieiros co firme moi deteriorado e as marxes sen desbrozar, graves deficiencias de iluminación, e outras carencias que converten este lugar, en palabras dun residente, nun recuncho abandonado de Poio".

La popular hizo públicas fotografías de la zona tomadas durante su visita que refuerzan las quejas de los vecinos, cuya principal demanda es la falta de servicios básicos como el agua de la traída y el saneamiento, una carencia que, según el PP, comparten con otros núcleos y que, a día de hoy, afecta a cientos de viviendas y empresas del Concello.

Cochón destacó, entre otras muestras de desatención por parte del Concello, el "pésimo estado do firme das rúas que conforman a veciñanza, con parches e fochancos, e o feito de que as arquetas dos sumidoiros de augas pluviais teñen as tapas rotas ou directamente carecen delas. A isto únese que as marxes das rúas están sen desbrozar". Esto provoca que, en palabras de una residente citada por Cochón, "as herbas comen a estrada", lo que da una "sensación de abandono que reforzada por unha moi deficiente iluminación".

"É unha vergoña que un lugar tan fermoso e con tantas posibilidades do noso concello estea nesta situación", finalizó Cochón.