María del Carmen Camiña, en representación de Somos EnMarea Sanxenxo, emitió ayer un comunicado pidiendo explicaciones al Concello sobre la situación de la oficina del ORAL de Sanxenxo, que destaca que "fai que moitos veciños e veciñas poidamos informarnos e tramitar erros e cambios que deriven no pago de impostos e tasas municipais".

En el texto, Camiña comenta la intención de la Deputación de Pontevedra de buscar un nuevo local para la oficina, pues la actual no es accesible para sillas de bebés o personas con discapacidad. "Se ese é o problema, non entendemos por que non se habilita, ou por que no seu día non se buscou xa un local que cumprise as esixencias. Tampouco entendemos a pasividade do goberno de Sanxenxo ante esta situación, pois o Concello conta con distintos edificios onde podería emprazarse".

Somos EnMarea Sanxenxo solicita, además, la remunicipalización de este servicio, sobre todo si el cambio de local implica que las vecinas y vecinos se tengan que desplazar a O Grove o Pontevedra.