El BNG de Moraña entregó en el registro del Concello una moción en la que denuncia los recortes provocados por la Xunta de Feijóo en el centro de salud de Moraña y demanda la restitución de un puesto de trabajo amortizado en los últimos meses.

Los nacionalistas consideran "moi negativos os recortes producidos polo Servizo Galego de Saúde e permitidos sen ningún tipo de discrepancia pública polo goberno municipal do PP, do mesmo cor que a Consellaría". Además, ve "con preocupación el desmantelamento que se está aplicar aos servizos no Centro de Saúde, pois a praza de matrona non se atopa en Moraña, a praza de celador non se cubre, e o servizo de Pediatría é compartido con outro centro de saúde".

A este respecto, los concejales del grupo municipal denuncian que una plaza de celador del citado centro "non se cubre dende que se producira a vacante por xubilación da mesma, hai xa varios meses, o que conleva un evidente empeoramento do servizo asistencial e eivas no apartado das funcións administrativas do centro".

También resalta el Bloque que pudo comprobar la relación de servicios que el Sergas ofrece en el centro de salud de Moraña, donde citan también un puesto de pediatría, "cuestión que tampouco se cumpre a día de hoxe, posto que Moraña non conta cun servizo de Pediatría a tempo completo, cuestión perfectamente coñecida e sufrida polo conxunto da veciñanza".

Esta fuerza política manifesta "a súa total oposición a este tipo de recortes en persoal e servizos e por iso traslada a situación do centro de saúde en forma de moción a todos os grupos e especialmente ao goberno municipal, que mantén unha inaceptable posición de silencio".