El presidente del Concello de Cerdedo-Cotobade, Jorge Cubela, garantizó ayer el desarrollo del proyecto de puesta en valor y mejora del río Almofrei y de su entorna a su paso por Carballedo y replicó al grupo municipal socialista que el gobierno local no renunció en ningún momento a la realización de esta inversión.

Cubela explicó que esta obra, impulsada por el Concello y que ya cuenta con la cesión de todos los terrenos necesarios, tuvo que frenarse por la afección del proyecto inicialmente planteado a la piscifactoría de Carballedo y al cauce fluvial. "Para o noso concello o recinto de cría de salmónidos e outras especies é un orgullo e sempre estaremos atentos a todas as medidas e normativas que nos soliciten para a súa protección", aseguró el regidor.

Fondos provinciales

Tras explicarle a los socialistas que fue la Consellería de Medio Ambiente, a través de Conservación da Natureza, y no la de Medio Rural la que intervino en este caso, Cubela indicó que todo estaba listo para actuar en la zona con fondos provinciales, "pero houbo que parar porque se solicitou unha modificación do proxecto para evitar afeccións e perxuízos á piscifactoría".

Proyecto

Ante esta situación, manifestó que ya se está modificando el proyecto, puesto que el gobierno local está muy interesado en su ejecución, y admitió que esto va a producir un retraso "pero non cremos que sexa un problema moi grave que se retrase uns meses cando se trata de cumprir a normativa, de respectar as instalacións e servizos que xa temos e de protexer o noso medio ambiente e os cauces fluviais".

"É bastante curioso que os socialistas, que hibernan dous meses entre pleno e pleno sen mirar absolutamente nada polo concello nin polos veciños, saian agora á palestra para falar dun investimento que se vai facer e que simplemente vai ter un retraso que só obedece a que o proxecto quede mellor. A súa queixa carece de todo sentido", concluyó Cubela.