Sanxenxo acogió la presentación de la "XXXIX Festa do Pemento de Herbón", que se celebrará mañana en la carballeira del convento de Herbón, en Padrón. Ayer tuvo lugar un "foodtruck" que ofreció durante tres horas raciones gratuitas de este producto en el entorna del puerto deportivo.

El alcalde de Padrón, Antonio Fernández Angueira, destacó la importancia de acudir a Sanxenxo a "promocionar e divulgar esta festa e este produto, por ser no verán o auténtico epicentro de Galicia en canto ao turismo procedente doutras comunidades". Por este motivo, agradeció a la corporación de Sanxenxo, representada por Gonzalo Pita y Alberto Sueiro, todas las facilidades dadas.

En cuanto a la "Festa do Pemento de Herbón", Fernández Angueira recordó que se celebra desde 1978 y cuenta con la declaración de Fiesta de Interés Turístico de Galicia desde el año 2001. "Esta festa non é máis que unha forma de reivindicar a autenticidade dun produto que leva o nome de Padrón por todo o mundo e que moitas veces compite con outros sucedáneos que non son os auténticos pementos de Herbón", afirmó el alcalde. "En Herbón hai moitas familias que viven do cultivo e da comercialización do pemento e queremos poñelo en valor para que o mercado demande cada vez máis os auténticos pementos de Herbón", añadió el regidor.