21 de octubre de 2016
21.10.2016

La Diputación dedicó al compostaje uno de cada 280 euros gastados este año

Pontevedra acoge durante dos días el seminario Composta en Rede, que reúne a expertos e interesados en el sector

21.10.2016 | 03:10
Aistentes y autoridades en el seminario, que termina hoy en el Pazo da Cultura. // Gustavo Santos

En el acto de apertura del seminario Compsota en Rede estuvieron presentes la presidenta provincial, Carmela Silva; el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores; el alcalde de Allariz, Francisco García; y los presidentes de Adega, Amigos de la Terra y Composta en Rede, Virginia Rodríguez, Víctor Barro y Jorge Romea, respectivamente.

Carmela Silva defendió el Plan Revitaliza como la mejor respuesta al tratamiento de basura en la provincia de Pontevedra y se reconoció "unha apaixonada dun proxecto no que creo firmemente".

"Non pode haber mellor fórmula para aplicar na provincia", destacó. "El Plan Revitaliza é unha das más importantes apostas políticas e de medio ambiente do noso Goberno da Deputación".

Por su parte, el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, destacó que Pontevedra decidió buscar alternativas para la basura y está trabajando de la mano de la Diputación en el compostaje."En Pontevedra somos referentes na accesibilidade, na diminución da contaminación e na seguranza viaria. Tiñamos unha asignatura pendente na que estamos avanzando, pero é precisa a difusión e o coñecemento da compostaxe para que os veciños vexan as vantaxes", dijo.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Noticias relacionadas

Calendario laboral y escolar 2017/2018

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2017/2018 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine