Anxo Quintana intervino ayer en un acto político en Pontevedra, incluido en la campaña "Con máis autogoberno. Unha economía ao servizo da xente". Su discurso tuvo por eje fundamental la crisis económica, entendida como crisis del modelo neoliberal, y la alternativa de los nacionalistas gallegos ante esta situación.

En el acto que tuvo lugar en la Facultad de Bellas Artes, el líder nacionalista subrayó que "os que nunca deberan pagar os custos desta crise provocada polos especuladores son os traballadores e traballadoras e as clases sociais máis desfavorecidas". En ese sentido, destacó que las medidas que propone el BNG para salir de la crisis son el mantenimiento y mejora del poder adquisitivo de los salarios, "porque para poder estimular a demanda interna é necesario que os traballadores teñan poder de compra"; reforzar la cobertura económica y social, así como la formación adecuada en caso de desempleo, "e deseñar unha política fiscal xusta e progresiva que non penalice aos que menos teñen".

Quintana también defendió las políticas tomadas por el BNG desde la Xunta en materia de bienestar y servicios sociales; de política energética; da reactivación económica del medio rural; de la defensa de la identidad cultural y de la puesta en marcha de una nueva política de vivienda. "Temos en Galiza un goberno de limitadas competencias e peor financiamento. Temos unha autonomía que non colma as nosas aspiracións nacionalistas, pero a pesar desa situación e de compartirmos un goberno en minoría fomos quen de pór o goberno ao servizo do pobo e de construír país", aseguró.

Mosquera

Por otra parte, César Mosquera denunció que el Partido Popular valoró para la Diputación de Pontevedra el reparto de la financiación del plan anti crisis de este organismo, atendiendo al color político del partido que gobierna cada municipio y no sobre criterios de población y necesidades.