05 de junio de 2008
05.06.2008

Colectivo Nacionalista pide el traslado de Ence y apoya la manifestación contra el complejo

05.06.2008 | 02:00
La Alameda de Marín, punto de partida habitual de la manifestación. / junior

La movilización, convocada por la APDR, saldrá simultáneamente de las alamedas de Marín y Pontevedra hasta la fábrica el próximo día 14 de junio

Julio Santos Pena / MARÍN
La Asociación pola Defensa da Ría ha convocado otra manifestación contra la permanencia del complejo Ence-Elnosa para el próximo día 14 de este mes con salida simultánea, como es habitual, desde las alamedas de Marín y Pontevedra para reunirse ambos grupos en las proximidades del complejo donde se llevará a cabo la definitiva reclamación de cierre de ambas fábricas. Desde hace varios días están colocadas las pancartas anunciadoras de la movilización.
El Colectivo Nacionalista de Marín, que siguiendo sus también habitual a esta reiterada movilización, ha pedido mediante un comunicado la presencia de los marinenses en la manifestación.
Al respecto aseguran que "con este apoio queremos denunciar a actuación da Xunta de Galicia que recientemente limitou a posibilidade dunha marcha inmediata de Ence-Elnosa ao conceder a Autorización Ambiental Integrada, feito que pon en cuestión as continuas manifestacións de distintos cargos da Xunta sobre o traslado e desmantelamento do complexo e a isto hai que sumar o xogo de policías bos e malos que representan o BNG e o PSOE meténdose a perna uns a os outros con declaracións contradictorias que o único que fan e crear confusión na opinión pública".

Claridad
Colectivo Nacionalista reclama "claridade por parte da administración e que cumpran co que nos prometeron, traballando polo desmantelamento de Ence-Elnosa polo que os pobos de Marín, Pontevedra e outros concello limítrofes véñense manifestando ano tras ano reclamando unha solución que non chega pola incapacidade dos nosos gobernantes, os de antes e os de agora, de abandonar o permanente electoralismo no que viven e tomar decisións que redunden en beneficio do conxunto da poboación e non na defensa de intereses privados".
Finamente, y antes de reclamar el apoyo de la ciudadanía, manifiestan: "Non temos por que continuar soportando os fedores, as néboas e a contaminación que sae diariamente de Celulosas". Destacan, asimismo, que "a lexislación ambiental está para se cumprir e neste caso son os propios responsábeis de facer que se cumpra os que autorizan que se siga contaminando".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2017/2018

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2017/2018 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine