El BNG presentó ayer en A Rúa una campaña a favor de un servicio ferroviario "digno" para el interior de Galicia. La diputada de Ourense en el Parlamento, Noa Presas, ve necesario que se transfieran a Galicia las competencias en materia ferroviaria con el objetivo de crear un servicio público que mejore las prestaciones y favorezca la vertebración territorial.

El Bloque quiere concienciar a la sociedad de Valdeorras de las carencias sobre el transporte ferroviario. "Un menor número de paradas, un menor número de frecuencias horarias e unha suba nos prezos do billete son algunhas das características que sofre o transporte ferroviario na provincia de Ourense", denuncia la formación.

La portavoz del BNG en A Rúa, María Albert, sostiene que "as políticas centralistas de PP e PSOE provocaron o baleirado de servizos ferroviarios en Ourense e primaron a conexión con Madrid en lugar de dar servizo ás necesidades da poboación ourensá".

Los precios del Avant entre A Coruña y Ourense son hasta un 60% superiores a los que se pagan en las conexiones de la franja atlántica. "Os horarios e servizos atenden ás conexións con Madrid en vez de conectarnos coas vilas da provincia de Ourense ou mesmo coa cidade de Lugo, que é case inexistente esta conexión", critica Presas.