"Vendéronnos a fraude e imos cara a precarización e a inestabilidade dos postos de traballo", dijo durante su intervención en el Parlamento gallego, la diputada ourensana del BNG, Noa Presas, en relación al posible despido de diez trabajadores de la cocina del hospital ourensano, por una modernización y automatización de la cocina del CHUO.

La ourensana preguntó al actual gerente del Sergas, Antonio Fernández-Campa García-Bernardo, cuál será "o futuro das traballadoras de cociña de Ourense" y solicitó una rectificación ante la inestabilidad de los puestos de trabajo.

Y añadió: "O que é preocupante tamén é que a cociña actual non estaba nun estado de sanidade nin de seguridade. Tivo que actuar a inspección en abril de 2018, constando que se estaba inxirindo todos os protocolos e as medidas que se tomaron ao respecto non son suficientes".

La diputada nacionalista se refirió al gerente del Sergas: "Señor García Campa: que vai acontecer a partir de agora coa implantación da nova cociña? Están recortando postos de emprego. Non van aumentar persoal, van a aumentar as funcións do persoal". Solicitó una reunión con las trabajadoras de la cocina que se volvieron a manifestar ayer jueves a las puertas del CHUO: "Faga que o consello se reúna con elas para que coñezan a situación de primeira man".

Críticas a Félix Rubial

"Esta verán viviuse un baile de responsables das xerencias dos hospitais (Félix Rubial para Ourense y Julio García Comesaña para Vigo), non se entende que o señor Rubial, imputado por presunto homicidio imprudente, se lle premie pola súa xestión", destacó Eva Solla, diputada del Grupo Común de Izquierdas y vicepresidenta del Parlamento de Galicia en la Comisión de Sanidad. El gerente del Sergas alabó la "excelente" gestión del nuevo gerente del CHUO y realizó un llamamiento a la presunción de inocencia sobre la causa en la que está investigado por presunto homicidio imprudente.