Faro de Vigo

Faro de Vigo

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

El PSOE califica al bipartito PP-DO de "UTE de enchufes" y denuncia despilfarro

Ignacio Gómez habla de un gobierno "caro y vago" -Natalia González defiende a los funcionarios "ante las faltas de respeto"

El PSOE califica al bipartito PP-DO de "UTE de enchufes" y denuncia despilfarro

Los grupos socialistas de la Diputación y del Concello de Ourense califican a la coalición de gobierno de PP y DO en ambas instituciones como una "UTE (Unión Temporal de Empresas) de enchufes masivos". También considera que actúan como una "axencia de colocación" por la previsión del aumento de puestos de personal eventual del Concello, que pasará de 14 a 27, y por los recientes 27 nombramientos de asesores en el ente provincial.

El diputado provincial, Ignacio Gómez, denuncia "a UTE na que se convertiu a Deputación, conxuntamente co propio Concello. É unha unión temporal de empresas onde, evidentemente, os intereses dos cidadáns non existen, e só existen os intereses dos dous compoñentes de esa unión". El socialista explicó que "non estamos en contra de que os grupos políticos teñan persoal eventual, e teñan xente que se adique a política porque queremos dignificar a propia política, pero eso é unha cousa e outra é como se poden ter os gobernos máis caros na historia da Deputación e do Concello e tamén os máis vagos".

Gómez critica también "a parálise da actividade do goberno provincial, xa que non haberá pleno ata setembro" y atribuyó el adjetivo de "incompetentes" al grupo de gobierno municipal por "non ser capaces de sacar uns orzamentos" para ejecutar un plan de obras en la ciudad. El exalcalde de Ribadavia denuncia que "hai asesores que cobran 70.000 euros e nin pisan a Deputación". Ignacio Gómez concluyó diciendo que "agora Jácome non é o látigo do PP, senón que se abraza a Baltar".

"É o gobernó máis caro da historia polo enchufe masivo de persoal. No Concello agrávase máis, porque case dous meses despois do inicio do mandato, estamos pendentes de que se convoque un pleno porque o que querían era meter a calzador ese aumento de asesores ata o tope máximo da lei, como se foramos unha cidade de 500.000 habitantes", critica la viceportavoz socialista en el Concello de Ourense, Natalia González. La concejala defiende la "responsabilidad y el trabajo" de los funcionarios de la administración local, ante "as faltas de respeto que vén realizando Pérez Jácome. Realmente, se non hobera esa capacidade de traballo as cousas non sairían".

"Como grupo maioritario e como oposición non podemos deixar de denunciar o despilfarro do persoal eventual que lle vai costar aos cidadáns case un millón de euros". González finalizó: "É unha axencia de colocación e eles están dispostos a pactar o que sexa con tal de beneficiar os seus amigos e familiares polos servizos prestados."

Respuestas de PP y DO

El portavoz del grupo de gobierno de la Diputación de Ourense y vicepresidente tercero, Plácido Álvarez, explica que "o tema do persoal eventual é unha cuestión que se falou na xunta de portavoces do goberno e aprobouse na mesma. Ademáise cumpre coa legalidade vixente". Ante el calificativo de "vagos", el portavoz popular aclara que "supoño que o señor portavoz socialista está en fóra de xogo. O mes de agosto é un mes que está para as vacacións de moitos, pero eu por exemplo, non hai un documento enriba da miña mesa, na función das miñas competencias, que esté sen asinar. Así que a administración provincial non está paralizada". El alcalde de Muíños comenta que "sempre lle poño exemplos das súas incoherencias. Nun sitio predico unha cousa e noutro predico outra".

El portavoz de la junta de gobierno local, Miguel Caride, afirmó no entender la postura del grupo socialista ya que "una cosa es aprobar la plantilla, en la que hay un problema grande de personal en el Concello, y otra cosa es que se vayan a cubrir todas las plazas de personal eventual aprobadas. Es una previsión por el exceso de burocracia en la administración". El edil responsable de Movilidad, Infraestructuras y Transporte dice que "es por la efectividad del trabajo" y recalca: "Que se amplíen los puestos de personal eventual no significa que se vayan a cubrir todos. Es una previsión del grupo de gobierno por si en algún momento hace falta contratar dos asesores más para facilitar el trabajo. Es necesario que esté estipulado. El grupo socialista debería mirar el personal interino que está trabajando en el Concello, que metieron en la época del bipartito, y que siguen en la administración. Los nuestros son personal eventual que, en el caso de que nos marchemos algún día, se marcharán con nosotros".

Compartir el artículo

stats