La gira de conciertos 'Lugares Máxicos' comienza el 25 de julio en el parador de Santo Estevo de Ribas de Sil abriéndose así el telón de un total de diez espectáculos en toda Galicia. La provincia de Ourense alberga cuatro actuaciones ubicadas en lugares emblemáticos como son el monasterio de Oseira, el castillo de Monterrei, el monasterio de San Salvador de Celanova, además de Santo Estevo de Ribas de Sil. "A importancia que ten esta provincia dentro da xira é proporcional aos concertos que se celebran", concretó el presidente de la Deputación provincial, Manuel Baltar. Carlos Núñez estará presente en todos los conciertos acompañado de músicos internacionales procedentes de países como Irlanda, Suiza o Estados Unidos. "Estes concertos deixan unha pegada imborrable, non só na xente do público senón tamén no músico e naqueles que o acompañan porque viven un momento único", declaró Manuel Baltar.

'Lugares Máxicos' se celebra por tercer año consecutivo con el apoyo de la Deputación de Ourense. "Estamos a facer tradición", afirmó Carlos Núñez. La pasada edición, la respuesta del público fue favorable y más de 4.000 personas pudieron disfrutar del espectáculo en las localizaciones del interior de la provincia. "Fálase da España vaciada, pero os billetes que vendemos no interior de Ourense o ano pasado sumaban o equivalente á capacidade de tres auditorios Mar de Vigo", aseguró el gaitero.

La música que se interpretará en los conciertos de la gira estará vinculada al lugar en el que se desarrolle la actuación. "Oseira, por exemplo, é un lugar que pola súa reverberación pide pezas de longo desenvolvemento, sinfónicas, mentres que no Castelo de Monterrei é ao aire libre e permite un concerto máis musculoso; en Santo Estevo destaca o marco incomparable das estrelas e do seu claustro gótico, para poñer enerxía na interpretación; e, por suposto é de salientar a elegancia de Celanova, que é como tocar en Viena", comentó el gaitero vigués. "A andaina que comezamos hai tres anos resúmese na palabra éxito, tanto dos lugares onde se realiza como do instrumentista", concluyó Manuel Baltar.