El cuadro de Castelao "A derradeira leición do mestre" ya está en Ourense y desde mañana podrá visitarse en los bajos del Pazo Provincial, en la antigua biblioteca, como pieza central de la exposición "Castelao y Prada: Irmaus!", hermanando así, señala la Diputación, a dos "referentes do galeguismo".

En el acto de recepción de la pieza, Baltar estuvo acompañado por el presidente del Centro Galicia de Buenos Aires, José María Vila Alén, y manifestó que la llegada de este cuadro, después de su paso por Santiago de Compostela, representa un honor y un día histórico para la Diputación. Santiago y Ourense son los dos únicos lugares de Galicia en los que se exhibe "este tesouro", por lo que la llegada del cuadro supone uno de los acontecimientos culturales más importantes que ha acogido la provincia. "A derradeira leición do mestre" podrá visitarse este mes en la Sala de Recepciones y Protocolo del Pazo Provincial.

El presidente del gobierno provincial destaca que esta obra, "non só sobresae polo aspecto sentimental e emocional, senón tamén polo que respecta á vertente histórica e formativa, e sobre todo, polo que significa para esa liberdade de expresión que simbolizou como ninguén Alexandre Bóveda, o verdadeiro protagonista desta obra, e que tan ben plasmou Castelao, tanto na lámina orixinal como no cadro, que está en Ourense por méritos propios e porque é de xustiza. Trátase dun dos acontecementos dos que máis orgulloso me sinto na miña etapa á fronte da Presidencia do goberno provincial", afirmó.

Por su parte, Vila Alén indicó que estamos aquí "moi honrados e con gran satisfacción" de hacer realidad el acuerdo logrado hace unos meses con el presidente Baltar en las que fueran las dependencias del Centro Orensano de Buenos Aires, para la llegada a Ourense de "A derradeira leición do mestre". Está a punto de inaugurarse esta exposición, añadió, "que é unha mostra do que a nosa emigración aportou a Galicia e a todo o mundo".