15 de noviembre de 2018
15.11.2018

Llamada a políticos y agentes sociales contra la decadencia del sureste de Ourense

La CIG invita a la búsqueda de ideas en común para frenar la "irrelevancia" de este territorio

15.11.2018 | 04:04

Una despoblación galopante, falta de oportunidades laborales, escasez de servicios y cierre de empresas. "Un concello como Verín que tiña case 15.000 habitantes anda en 13.000 escasos. Antes a xente marchaba das aldeas cara as vilas, agora directamente marcha. Pensamos que as administración deben coordinarse para crear algunha estrutura que facilite cousas que agora son imposibles, como por exemplo, que haxa transporte público intercomarcal e se unha persoa quere ir desde A Gudiña a Verín, ao xulgado, non teña que pagar un taxi. Ou que un veciño de Viana non deba ir a Verín para o rexistro. Por que non se aproveita o solo e aos milleiros de hectáreas de monte que teñen ardido? Por que non se fomenta unha industria da castaña? A perda de poboación é contínua e leva por diante servizos", alerta Anxo García, de la CIG. Urgen más medidas que "campañas publicitarias ou de marketing".

El sindicato hace un llamamiento a políticos, agentes sociales y económicos para frenar la decadencia e "irrelevancia" de las comarcas del suroeste de la provincia de Ourense: Viana do Bolo, Conso, As Frieiras y Monterrei. Invita a "dar un paso adiante" en busca de alternativas en común. La CIG convoca a regidores, representantes de mancomunidades y de asociaciones profesionales a una primera reunión para buscar soluciones: el próximo miércoles en Verín.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
En estas fiestas, sobran los motivos para beber elaboraciones de vino gallego. En 2018, Galicia firmó la segunda mejor cosecha de su historiay nuestras bodegas despiden el año con un buen balance en todos los sectores