Faro de Vigo

Faro de Vigo

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

La Xunta instalará 300 luces 'led' y 34 termostatos para que el nuevo juzgado de Ourense gaste menos

Xustiza acometerá la sustitución en un edificio de 17 millones que lleva 8 meses en funcionamiento

Fachada principal del nuevo edificio judicial de Ourense. // Iñaki Osorio

La Xunta confirmó ayer la información adelantada un día antes por los sindicatos UGT y CC OO: se cambiarán los sistemas de iluminación y calefacción del nuevo edificio judicial, un inmueble de 17 millones de euros que lleva 8 meses en funcionamiento. Los sindicatos cifraron en más de 37.000 euros la partida necesaria para subsanar carencias.

La administración no da un importe de la inversión -prohibido en época electoral- y justifica la reforma para que la sede gaste menos energía. "Esta actuación suporá un aforro importante no consumo de enerxía, contribuirá á redución nas emisións de gases efecto invernadoiro e conseguirá un maior confort para os usuarios e profesionais", justificaba ayer la delegación territorial en un comunicado.

El cambio se consumará con la instalación de 300 luces de bajo consumo, tipo "led", y con 34 termostatos para regular la temperatura en cada oficina, evitando valores dispares como hasta ahora, con 26 o 27 grados en algunos habitáculos y con una sensación inferior en otras estancias como, sobre todo, en las escaleras.

También explica la administración la pertinencia de renovar la iluminación interior, a estas alturas: "A Dirección Xeral de Xustiza decidiu acometer este proxecto de substitución das luminarias diante dun estudo económico que indica que, na actualidade, no mercado existen produtos a prezos asequibles que ademais de supoñer un importante aforro do consumo enerxético, proporcionan unha mellor calidade na luz. Hai seis anos, cando se executou o proxecto de construción deste inmoble, as lámpadas "led" tiñan un custo moito máis elevado".

El nivel actual cumple la ley

Asumiendo la realización de esta mejora, la Xunta no reconoce carencias en la apertura del inmueble. "Cómpre lembrar que as medicións dos niveis medios de luz realizadas nos postos de traballo certificaron o cumprimento dos niveis esixidos legalmente". Y destaca las bondades de la sede: "Ourense conta, desde a posta en marcha do novo inmoble, cun edificio que ten 15 salas de vistas para 17 órganos xudiciais e que permitiu reubicar nel todos os xulgados, co obxectivo de optimizar o seu funcionamento e facelo máis cómodo

Compartir el artículo

stats