10 de septiembre de 2019
10.09.2019

El PP pide que el gobierno abra una investigación sobre el concurso de fotos

La edil Dolores Hermelo ironiza sobre la manipulación de la habla Pazos

10.09.2019 | 01:28

Los problemas de desbroce en Cangas siguen provocando polémica entre el gobierno, concretamente el alcalde, Xosé Manuel Pazos, y el Partido Popular. La concejala Dolores Hermelo señala ironiza sobre el hecho de que el regidor local acusara al Partido Popular de estar detrás del concurso de fotografías sobre los lugares donde están sin desbrozar. Manifiesta que no cabe ninguna duda de que todo lo que sucede en términos negativos en el Concello de Cangas lo causa el PP "con manipulacións escurantistas e desleais do PP e de outros partidos políticos, a pesares de que estes últimos son obxeto de cortexo amoroso polo propio alcalde, os cales son creadores dos problema.

El PP denuncia la falta completa de desbroce en toda la villa de Cangas, tanto en el casco urbano como en la zona rural. "Neste caos diremos que, dende logo, e ata donde chega o noso coñecemento, ninguén do PP de Cangas estivo votando fertilizante e regando a flora do noso concello, pero faremos unha investigación igual de transparente que a feita por ACE, cando un funcionario do Concello estivo preparando un mitin do seu partido a cargo das arcas municipais".

El PP también denuncia la falta de mantenimiento de los inmuebles municipales . Podemos asegurar tamén que a persona que sufriu unha fractura no paseo de Rodeira non foi pagada polo PP para mancarse e sacar una nota de prensa. Non señor alcalde, non."

Dolores Hermelo manifiesta que el PP puede tener la culpa de sus actos , pero no tiene nada que ver con toda las cosa que dependen de su criterio. "Este discurso e aburrido e canino que levamos tempo escoitando sobre que a culpa é do PP, é un discurso que no aporta ninguna medida, é un discurso vacío de contido e de forma. O real é que foron os veciños os que fixeron acopio das sús miserias con ese concurso fotográfico, donde o PP se queremos tamén podemos aportar fotografías".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
FaroEduca