Faro de Vigo

Faro de Vigo

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Victoria Portas retoma las conversaciones con la Xunta para la mejora sanitaria

La concejala de Sanidade de Cangas insiste en que el CIS debe situarse en A Rúa y se manifesta en contra de que se deslocalice el Centro de Salud de Cangas

Centro de Salud de Cangas. // Santos Álvarez

La nueva concejala de Sanidade de Cangas, Victoria Portas, anuncia que retoma los contactos con la Xunta de Galicia en cuestión sanitaria para "decirlles que para nós CAR ou CIS, non so implica un cambio de nome xa que o CIS que eles proxectan é co peche do noso centro de saúde". Para Victoria Portas, la deslocalización del Centro de Salud supondría que muchas personas sin acceso al transporte privado y medios non podrían acceder al mismo. También considera que debido a la superficie que se prevé para el CIS (Centro Integral de Saúde), el centro de salud quedaría mermado en un 50% .

Victoria Portas afirma que la comarca de O Morrazo no va dejar que un juego de palabras frustre el futuro de la misma, "o noso benestar, a nosa saúde e o dereito as ser tratados igual que calquera outro cidadá. Todas e todos nos temos que involucrarnos nunha loita que nos afecta , o gran muro da solidaridade veciñal non será derrumbado por políticas de mentira e maniobras eleitorais, coñecemos a verdade e apoiaremos o camiño marcado. Estamos máis preto do fin que do comenzo". Sin embargo, la nueva concejala de Sanidade no dice cuál es la propuesta definitiva que pretende sacar del Sergas. Lo único que se sabe es que en el anterior mandato, el gobierno reservó terrenos en A Rúa para levantar ahí el Centro Integral de Salud. La Voz da Sanidade afirma que la Xunta lo que pretende es también trasladar el Centro de Salud para ahí. El Sergas asegura que no es ninguna merma, pero la Voz da Sanidade dice que sí. Mientras, los terrenos siguen sin ponerse a disposición de la Xunta de Galicia.

Mantiene Victoria Portas que la comarca de O Morrazo es una de las perjudicadas y ovilladas en la política sanitaria de la Xunta de Galicia. "O grave deterioro, tanto na prevención como na resolución e tratamentos dos problemas da saúde da nosa veciñanza comenzan cando Núñez Feijóo decide recortar e privatizar o novo Hospital do Álvaro Cunqueiro. Éste era o gran proxecto público de acceso a toda a Área Sanitaria de Vigo, pero acabou deixándonos fora e con cartos públicos da súa xestión a más privadas, que está a demostrar a súa gran incompetencia para xestionar e facer que ese hospital sexa un referente".

Victoria Portas insiste en su crítica a la política sanitaria del actual gobierno y afirma que a la Xunta no le llega con dejar más de 46.000 persona fuera del Área Sanitaria de Vigo, sino que también "nos deixan sen Centro de Saúde Aldán-O Hío, centro xa proxectado desde o ano 2008 e onde o concello xa cedeu os terreos. Atopámonos que nin nos orzamentos da Xunta do 2016 parece sinal, e agora en épocas de promesa eleitoral veñen a decirnos que nos terrenos do Viso non e sí en Vilariño. Deixen de manipular aos veciños, deixen de mentir. A cesión dos terrenos do Viso pasaron por un logo estudo sobre parámetros urbanísticos de conexión por parte do Sergas, derrumbar agora este camiño sería comenzar de cero además de que o Sergas tería que facer a devolución dos terrenos de O Viso ao Concello. Son promesas, soamente promesas para seguir paralizando o importante: a saúde da nosa xente".

Compartir el artículo

stats