18 de mayo de 2019
18.05.2019

El BNG arropa en Moaña a sus candidatos de la comarca y defiende la "política coas persoas por diante"

Ana Pontón puso a O Morrazo como ejemplo de que "onde gobernamos, transformamos" -Miranda prometió ser la voz de la pesca en Bruselas

18.05.2019 | 06:16
Pontón y Miranda con Santos, Juncal y Mercedes Giráldez, junto a otros integrantes de las listas. // G.N.

El BNG celebró ayer su gran acto comarcal en O Morrazo con la participación de la eurodiputada y candidata a regresar al Parlamento Europeo, Ana Miranda, y con la portavoz nacional de la formación, Ana Pontón. El acto, presentado por el poeta e integrante de la lista moañesa Daniel Costas, contó también con la actuación musical del gaiteiro Iván Costa, que ocó durante el recitado de un poema elaborado para la ocasión. Los nacionalistas abarrotaron la planta alta de la plaza de Moaña con más de 300 asistentes.

Ana Pontón habló de "orgullo" por el trabajo del BNG en la comarca y pidió "apoio rotundo para que o nacionalismo lidere todos os concellos do Morrazo. Aseguró que Moaña y Bueu son ejemplos de que "onde gobernamos transformamos, construímos concellos con calidade de vida, exemplos de democracia participativa e capaces de sacarlle partido a cada euro".

Los dos alcaldes actuales de la formación nacionalista en la comarca fueron los encargados de cerrar el mitin. Félix Juncal, candidato a repetir como regidor de Bueu, hizo hincapié en el "papel da muller no activismo social e político", pues puso en valor a las mujeres fuertes del partido que la acompañaron en el acto. "Ana Miranda é unha muller valente na defensa do país e cunha visión global das causas xustas, como a súa loita pola causa palestina". Sobre Pontón valoró que "está conseguindo que o BNG volva a medrar e recuperar o seu espazo electoral. Planta cara nos debates a Feijóo, amosando que hai unha alternativa á desfeita dos últimos anos na Xunta".

Sobre la candidata a repetir en la Alcaldía de Moaña, Leticia Santos, su homólogo de Bueu la consideró ya "un referente na comarca para min, porque amosa enerxía e paixón polo que fai. É unha persoa moi capaz como amosou na Alcaldía e destaco a súa xestión coa Xunta na construcción da autovía, pois reclamou a reducción das molestias aos veciños ou salvar o castro de Domaio". Félix Juncal puso en valor el trabajo desde Moaña para intentar recuperar las carpinterías de ribeira. Sobre sus propuestas para Bueu, Juncal centró su discurso en "catro eixos principais para nós: A mobilidade, a sustentabilidade, a saúde e as infraestruturas. Queremos seguir facendo política dirixida ás persoas".

La propia Leticia Santos, como anfitriona, pidió a los presentes que apuesten por que a partir del 27 de mayo "o Concello siga funcionando como ata o de agora, a pleno rendemento, con capacidade de diálogo e de xeito sustentable".

Santos, que recordó a su abuela en el día de su cumpleaños, aseguró que la principal obra que promete el BNG es "manter a atención ás persoas como prioridade. Nestes catro anos fumos quen de duplicar o investimento social, acadando os 1,5 millóns de euros". Finalmente, aseguró que en un segundo mandato "partiríamos dunha situación moito mellor, pois estes catro anos sacamos ao Concello dun estado de quebra, amosando que somos un equipo preparado cun proxecto sólido".

En clave europea, Ana Miranda se comprometió a volver a ser "a voz implacable en defensa dos sectores produtivos de Galiza en Bruxelas, como o sector pesqueiro e marisqueiro, de tanta importancia na nosa nación pesqueira e no Morrazo".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook