La Alternativa Canguesa de Esquerdas (ACE), cuyo cabeza de lista a las elecciones municipales del 26 de mayo es el actual alcalde de Cangas, Xosé Manuel Pazos, presenta hoy viernes, en un acto en la Alameda vella, la candidatura a estos comicios, así como los puntos principales del programa electoral con el que se presenta bajo el lema "Para seguir mellorando".

De la candidatura aseguran que se trata de "unha equipa construída de cara a revalidar a alcaldía da vila; unha equipa integradora e de maioría de mulleres, que apostarán pola xustiza social, o feminismo e o ecoloxismo como elementos transversais de todas as medidas que se propoñen no programa".

En el acto, a las 20.00 horas, se proyectará una presentación explicativa del programa, con un total de ocho puntos "desenvolvidos coidadosamente para facer de Cangas unha vila de progreso. Propostas apoiadas por un proxecto previo que ten en conta o orzamento dispoñible e a capacidade de inversión. Con este programa falamos de medidas realistas e factibles: non vendemos fume". Así, señalan que hablarán de bienestar social, deporte, empleo, juventud, turismo, ocio y cultura, medio ambiente, servicios públicos y urbanismo, sin dejar atrás el apoyo a los movimientos sociales y la reivindicación de la justicia social en diferentes campos, aún sin ser competencia del Concello.

La lista de ACE está integrada por Xosé Manuel Pazos, María Victoria Portas, Mariano Abalo Costas, María Teresa Villar Suárez, María Auropa Prieto, Adrián Pena, Lucía Carballo, Carmen Gil Magariños, Xurxo Xoán González, Laura Dacosta, Benjamín Gutiérrez, Nuria Ruiz, María Estela Pazos, José Bermúdez, Sara Malvido, Diego Martín Bermúdez, Concepción Pazó Vidal, Manuel Ruibal, Lucía Bernárdez Soliño, Josefa Entenza Mayo y el notario José Pedro Riol, cerrando.