Las manifestaciones del concejal de Educación y Deportes, Xoán Carlos Chillón (BNG) en las que acusaba al candidato del PP a la alcaldía de Cangas, José Enrique Sotelo, de poner obstáculos en la Xunta para que el Concello no recibiera ayudas, provocaron una reacción airada del ex alcalde popular. Afirma que Chillón miente y que pasará a la historia con la denominación de "falabarato". Mantiene que ni él ni nadie del PP de Cangas, ni ahora ni nunca, interfirió para denegar ayudas de otra administración. "Xa nos gustaría a nós que Chillón e outros supremacistas poideran dicir o mesmo. Lémbrolle o que fixeron co local da calle Baiona, daquela siniestra Consellería do Benestar, sin ir máis lonxe. En Cangas este goberno perde subvencións non por interferencia de nadie, as perde porque non teñen capacidade de xestión, e menos gañas de traballar. A única capacidade da que nos poden dar leccións é a publicidade e titulares nos medios de comunicación. Feitos ningún".

Insiste José Enrique Sotelo en que las instalaciones deportivas de Cangas son un desastre, que en el pabellón de O Gatañal tardaron dos años en cambiar un cristal, que la pista está abierta por todos los lados, que estuvieron sin agua calente un mes y que lo del pasado miércoles solo fue un ejemplo de la profunda preocupación con concelleiro: despois de varios días sen chover, no vestíbulo do pabellón unha papeleira recollía unha pinga nun partido da Liga Asobal. O concelleiro pasou por ela e nin se preocupou. E qué decir das luces de emerxencia das escaleiras, do estado dos vestiarios, do chan de Romarigo, da chapuza dos parches das pista ou do falso teito dos vestiarios das mesmas. Ou da contestación os clubes de fútbol, que dende o Concello sempre se axudou ao cambeo das luminarias que se estropeaba. Son clubes privados é a contestación".

Sotelo pregunta a Chillón por qué no solicita ayuda de la Diputación amiga y considera un despilfarro de dinero los 300.000 euros del contrato de la piscina, un contrato que vuelve a calificar de ilegal. "Chillón non pode dar leccións o PP de Cangas de como se apoia ao deporte".