El PP de Bueu urge al gobierno local a convocar las ayudas a los colectivos culturales y deportivos del municipio, a los que considera que ha "abandonado economicamente" en los últimos años. "Demandamos que o goberno do BNG se tome en serio a actividades dos colectivos locais sen ánimo de lucro e si con ánimo de ofrecer actividades aos veciños. Pedimos que invistan cartos nesta finalidade e que recorten en outras partidas nas que o gasto parece esaxerado", argumentan desde las filas del PP.

Desde la oposición sostienen que los problemas a la hora de tramitar la convocatoria de ayudas municipales no se limita a los ejercicios 2016, 2017 y 2018, como apuntaron estos días desde el ejecutivo local. "Segundo nos trasladan os directivos de algúns colectivos hai outra subvención de anos atrás que tampouco foi ingresada pola política de retrasar a convocatoria e solapar un ano con outro, tal como acontece actualmente", aseguran.

Desde el PP vuelven a reprochar la falta de comisiones informativas para dar cuenta a los grupos políticos de la corporación y reprochan al Concello que abandone a los colectivos, que "aínda así realizan unha gran labor deportiva e culturalmente; se desde o Concello teñen que realizar a labor que fan clubes e asociacións o coste sería infinitamente superior".