La decisión de la Audiencia Nacional de abrir juicio contra la antigua cúpula de Caixanova por un presunto delito de administración desleal y apropiación indebida en la financiación del proyecto urbanístico de Massó, reavivó el debate político cangués. Ayer el portavoz del PP y exalcalde, José Enrique Sotelo, salió al paso de las declaraciones del edil de Urbanismo Mariano Abalo explicando que "nós, no ano 2004, asinamos un convenio cunha empresa de Cangas, pero estaba vinculado á aprobación do PXOM e ao non aprobarse quedou sen efecto".

Sotelo asegura que los gobiernos que él dirigió no son responsables "do que despois fixeran Caixanova e as constructoras". Insiste en que no les incumben las gestiones internas de la antigua caja.

Abalo, quien declaró que llevaría el asunto al próximo pleno de la corporación, defendió que las responsabilidades de dicha obra fallida no solo atañen al ámbito económico "senón tamén ao legal e urbanístico" y señaló directamente al gobierno del PP presidido por Sotelo porque "sen a súa colaboración necesaria todo isto sería inviable".

Para el dirigente del PP, Mariano Abalo "non é un exemplo de ética para ninguén, e menos no asunto de Massó no que está enfangado. Non nos pode dar leccións de ética nin traballo ao PP". Recordó que una compañera del propio Abalo en el gobierno tripartito presidido por Clara Millán denunció en pleno el contrato por más de 20.000 euros de una consultora "creada ad hoc para informar sobre Massó" y criticó las "comidas con constructores con intereses nesa zona que foron denunciadas incluso por compañeiros seus de goberno".

En este sentido, Sotelo considera que las intenciones del titular de Urbanismo rescatando este asunto pasan por crear una cortina de humo para tapar la realidad del ejecutivo tripartito en Cangas "co catastro máis alto da historia, co 45% dos pagos que se realizan con informes de reparo de Intervención ou coa tramitación dun PXOM oculto que non se negociou nin coa oposición nin cos colectivos".

Sotelo concluye acusando a Abalo de "pretender facer o que leva 40 repetindo. Que é sacar cortinas de fume para buscar o aplauso dos seus acólitos".