El PP de Cangas reclama a la junta de gobierno de la Mancomunidade do Morrazo "rigor" y que evite "experimentos" con la gestión del servicio de la basura. Los populares se muestran preocupados por las posibles decisiones con respecto al futuro del contrato y creen que el estudio encargado por el ente supramunicipal no contribuye a aclararlo. "Pesan máis os posicionamentos partidistas que o interese xeral", aseguran.

Las primeras conclusiones de ese informe se han empezado a conocer en las últimas semanas y desde el PP se refieren a las diferencias entre los grupos políticos que forman parte de la junta de gobierno. "Aínda non se rematou totalmente e algúns dos membros da xunta de goberno xa están dicindo que non serve para nada. O problema é que ese documento non pode reflectir o que cada un quere", argumenta el concejal del PP Pío Millán. Los populares temen que finalmente "os máis de 22.000 euros do contrato deste estudo sexan cartos tirados ao lixo".

Millán recuerda que la Mancomunidade do Morrazo se encontraba en situación de quiebra técnica en 2013, momento en el que se "tiveron que tomar decisións importantes" y de las que participaron representantes políticos que están hoy también en la junta de gobierno. "Este servizo non é un xoguete para que cada membro queira experimentar con el como se fose un banco de probas", afirman desde el PP, que reclaman un "criterio común" y "reflexión".

Desde la oposición critican además la "inactividad" de la Mancomunidade durante el último año. "A única actuación en 2018 foi o encargo e elaboración dese estudo sobre a xestión futura dos residuos e nin iso son capaces de facelo ben", sentencian.