En un pabellón y en torno a una cena. Así se reunió ayer en Reibón el Bloque Nacionalista Galego de Moaña en un acto que quería ser de agradecimiento al apoyo de la militancia y a los vecinos y que sirvió a la alcaldesa, Leticia Santos, de arranque de campaña para tomar pulso de cara a las próximas municipales "para conseguir ser a forza máis votada". En torno a la mesa y mantel estaba previsto que se reunieran tres generaciones de BNG de Moaña, con Xavier Abalo, Xosé Manuel Millán y la propia Leticia Santos, además de la máxima dirigente nacionalista, Ana Pontón.

En el acto, presentado por la actriz e integrante nacionalista, Isabel Risco, que hizo reír a los presentes, Pontón destacó la labor de la regidora:"Intelixente, valente, que non se arruga ante nada nin ante ninguén cando se trata de defender os interese de Moaña, cargada de honradez, con proxecto claro e con equipo que lle están a dar un novo impulso a este concello". De Moaña dijo que era un ejemplo claro de que el BNG tiene ideas y un proyecto definido, "unha forza política seria, e a equipa que lidera Leticia demostrou que é posible mellorar a vida da xente, e iso é o que leva facendo desde o Goberno local nos últimos tres anos, apostando polas políticas sociais, pola dinamización económica, por defender unha mobilidade diferente para este municipio e para a ría", destacó. En la cuna de la segunda residencia del presidente de la Xunta, Núñez Feijóo, la dirigente del BNG también dijo que veía en los comicios locales de 2019 "a oportunidade de poñer a primeira pedra da derrota de Feixóo, un presidente que non defende os intereses dos e das galegas, como sabedes ben en Moaña onde sufrides a súa incompetencia para xestionar as obras de ampliación de Rande".

Por su parte, la alcaldesa, en el turno de discursos durante los postres, se mostró convencida de que los vecinos les van a dar su apoyo porque "deste mandato podemos destacar a solidez dun equipo de goberno composto por dúas forzas políticas diferentes no que o BNG demostra a súa capacidade de entendemento e de consenso. Somos un goberno que acordou un proxecto conxunto e que está a cumprir rigurosamente, un goberno que puxo no centro de toma de decisións á propia veciñanza, un goberno transparente e próximo, serio na administración dos recursos públicos, que reduciu a débeda nun 50%". También destacó que el gobierno local había aumentado el gasto social en un 97%, que paga a las entidades proveedoras en plazo, que apuesta por la igualdad con dos mujeres al frente, y por la sostenibilidad medioambiental.