La casa de Cultura de Cangas acoge este miércoles la presentación del libro infantil de Xosé Vázquez Pintor titulado "Canta o cuco", que contiene ilustraciones realizadas por alumnos y alumnas del Colegio de Educación Infantil y Primaria CEIP Nazaret de la localidad. El libro está publicado por Edicións Fervenza.

Se trata de la última obra de Xosé Vázquez Pintor, un compendio de versos para niños. En el acto, previsto para las 20:00 horas y que será abierto al público, habrá un recital de poemas a cargo de los propios alumnos de Nazaret, con el acompañamiento musical de Sara Malvido y el grupo de la escuela infantil de Tromentelo.

Sobre el libro y tal y como señala la editorial "é máis ca un fermoso libro de poemas, pois é unha ilusión que se materializa. É case máxico, porque máxicos son os encontros de Xosé Vázquez Pintor cos nenos e as nenas. E así o foi o encontro cos alumnos e alumnas de 2º de Primaria do CEIP Nazaret de Cangas, pois que un poeta chegue a unha aula cun feixe de poemas escritos para a ocasión non é en absoluto algo usual; é algo extraordinario. A lectura deste libro pretende levarnos a pensar e a reflexionar no que temos ao redor: a natureza, os animais, a lingua, a nosa Terra...".

Vázquez Pintor (Melide, 1946), es licenciado en Filosofía y Ciencias de la Educación y ejerció como profesor de Enseñanzas Medias y colaborador en diferentes medios de comunicación. Vive a caballo entre Cangas, en donde ha ejercido como profesor y en donde reside, y Agolada, la localidad de la comarca del Deza en donde pasó su infancia.