El edil de ACB-SON, Julio Villanueva, pidió a Partido Popular y PSOE implicación para poder construir un embalse que solvente la dependencia de Bueu con respecto a Pontevedra en cuanto al abastecimiento de agua en la época estival. "A través da Diputación uns e da Xunta e do Goberno do Estado os outros poden facer algo que todos queremos", señala un Villanueva que afeó a los otros dos grupos de la oposición sus críticas por la gestión de los cortes de suministro. "Antes de criticar hai que preguntar as razóns do que pasa", manifestó. Asimismo, expuso que su queja ante el BNG es por "fardar de que a auga de Pontevedra non era necesaria e sen embargo é imprescindible nos meses de verán". Villanueva apunta que "non critiquei a actuación porque son consciente do que pasou e sei que se alguén sabe deste servizo en Bueu é o alcalde".

El edil de ACB-SON no perdió la oportunidad de recordar que fue el único en plantear que la gestión del agua pasase a manos públicas. "Perdín a moción pero vese que a culpa igual é de Aqualia por non ter un mantemento preciso. Se os manantiais de Bueu non dan para encher os depósitos é culpa de Aqualia, que necesita outra multa".

Juncal con Augas

La posibilidad de construir un embalse será planteada precisamente por Félix Juncal a los responsables de Augas de Galicia la próxima semana. "Non requeriría un coste excesivo ter un encoro ou mesmo varios pequenos", señala, antes de apuntar que esta opción "non estaría exenta de plantexar un debate social".