"Os veciños do Hío poden estar seguros de que esta obra vaise realizar [...] e será en condicións", recalcaron la presidenta de la Diputación y el alcalde de Cangas, que también arremetieron contra los anteriores gobernantes, del PP, por "facer balances a ollo, sen proxectos" y "anuncios que non poden facer realidade", en alusión al ensanche y urbanización del vial entre O Viso e Igrexario, que sigue pendiente de concretar.

"Como pasa sempre, aos obras que herdamos da antiga Deputación e do Concello de Cangas son un auténtico desastre" por su falta de planificación y estudios técnicos, señaló Carmela Silva, que criticó todo el procedimiento heredado, desde "prospeccións mal feitas e sen estudo de coste real" debido a la premura por firmar un convenio [entre Rafael Louzán y José Enrique Sotelo] "firmado a última hora e con fins electoralistas". Se comprometió a llevar adelante esta obra con rigor. "Estamos coa redacción do proxecto e xa visitaron a zona os técnicos para fixar os criterios de actuación. Traballamos conxuntamente co Concello para facer realidade a obra", abunda.

Xosé Manuel Pazos insistió en que esa promesa electoral del PP no se acompañó de un proyecto técnico riguroso, que el dinero estimado no será suficiente y que los actuales responsables políticos están dispuestos a actuar "en condicións" en el tramo de carretera entre O Viso-Igrexario.