"Adicam quere facer unha homenaxe á imaxe feminina, pero recoñecendo este ano o valor inmaterial dos oficios da muller galega". Conserveras, costureras, rederas, comadronas, curanderas, pescantinas, labriegas, ganaderas, palilleiras, jornaleras, lavanderas o lecheras son algunos de esos oficios tradicionales que centran el VI Certame de Arte de Adicam, que busca "fusionar a idea de visibilizar a imaxe da muller e o importante rol que tivo na historia, porque elas tamén forman parte do patrimonio inmaterial da Galiza", argumentan desde la Asociación de Diagnosticad@s de Cancro de Mama.

En la convocatoria podrán participar todas las personas mayores de 16 años en las modalidades de pintura y dibujo. Los artistas podrán presentar un máximo de tres obras, que deben ser originales y no haber sido premiadas en ningún otro certamen. El plazo para la presentación de los trabajos finalizará el 29 de septiembre. En el jurado estarán la decana de la Facultade de Belas Artes de Vigo, Silvia García González, José Luis Bueno Díaz, graduado en Belas Artes, y Fernando Cuñarro Pintos, de la Asociación Cultural A Cepa. El primer premio del VI Certame de Arte Adicam "Oficios da muller galega como patrimonio inmaterial de Galiza" está dotado con 300 euros y diploma. El segundo clasificado recibirá 200 euros, y el tercero, 100 euros.

"Homenaxe ás avoas"

Por otra parte, en las paredes de la sede de Adicam, en la Casa da Bola de Cangas, colgarán durante el mes de mayo las fotografías realizadas por Dani Marcos bajo el título genérico "Homenaxe ás nosas avoas". El autor apunta que la idea nació "dunha parrafada entre amigos", que luego tomó cuerpo para convertirse en exposición. "O paro é coñecido como unha condición negativa, pero no caso de Dani levou de frente cara á fotografía, o que agora é a súa forma de vida e a súa paixón", dicen las promotoras.